20120808

[ME2DAY] 120806 - Baekho's Update


우하하ㅋㅋ 오랜만이……아니네…. ㅎㅎ 쵸파 다섯마리!!! 인증샷 투척ㅋㅋ 지금 저희는 스카우트 축하공연하러 강원도가는중이예요 차막히넹ㅠㅠ 인증샷 2개더 올릴께용,

trans by thenuest : Hahaㅋㅋ It's been a while……or not…. ㅎㅎ 5 Choppers!!! Uploading proof shootㅋㅋ We're now on the way to Scout Celebration Concert at Kangwondo. Traffic Jamㅠㅠ I'll upload 2 more proof shoots,



우히히

Trans : uh hi hi


음하하 

trans : hum haha

No comments:

Post a Comment