20120927

[TWITTER] 120928 - Ren's tweet

[뉴이스트 렌] 안녕하세요!렌입니다ㅎㅎ백호 재빠른녀석!벌써미국가는걸 미투에알리다니!제가 제일먼저 말해드리려했는데.ㅎㅎ 저희가 심사하는 플레디스 오디션이 LA에서 열린다는거! 빨리빨리 제2의아론형을 꿈꾸시는 미래의뉴스타분들 지원고고고! LA에서곧만나요!


Trans by thenuest :[NU'EST REN] Hello! This is RenㅎㅎBaekho that quick kid ! He already posted about going to America on Me2Day! I was trying to be the one who tell it first.ㅎㅎ
About the Pledis Audition in LA, We'll be the judge! 
Those who has a dream to be '2nd Aron', quickly apply go go go!
See you soon in LA!

No comments:

Post a Comment