20121205

[FANCAFE] 121205 - Baekho's love letter



음하하하하하하!!! 어제 채팅을했었죠 ~ ㅋㅋㅋ 

음… 재미있었어요 ㅋㅋㅋㅋ

 러브들 보고싶어요옹 ㅜㅜ 언제 보지 ? ㅠㅠ

지금 저희는 출Dong준비中 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 알겠죠 ?ㅋㅋㅋ

열심히 준비하고있어요 ㅋㅋㅋ 기대 많이 해주세요~~ 러브들 담에 또 글올릴께요~ 뿅★

 아아아!!! 눈와요~ 꽈당 조심하시고요! ㅋㅋㅋ 눈싸움 하실래요 ?ㅋㅋ

러브들 사랑하는 만큼 쎄게 던질꺼예요 ……. ㅋㅋㅋ 자신있으면 Come on baby~

Trans by thenuest : umhahahahah!!! We had a chat yesterday right ~ ㅋㅋㅋ 

Eum.. It was funㅋㅋㅋㅋ

L.O.ㅅ.Es I miss you ㅜㅜ When will we meet ? ㅠㅠ

We’re preparing for sailing now  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ You know it right?ㅋㅋㅋ

We’re working hard preparing ㅋㅋㅋ Please look forward~~ L.O.ㅅ.Es, I will leave message again later~ Bbyong★

Aaah!!! It’s snowing~ Be careful! ㅋㅋㅋ Will you do snowballs fight with me ?ㅋㅋ

I’ll throw it hard as much as i love L.O.ㅅ.|Es  ……. ㅋㅋㅋ If you’re confident, Come on baby~

No comments:

Post a Comment