20130105

[FANCAFE] 130105 - Love Letters from Baekho


ㅋㅋㅋㅋ질수없다





엽사넹 ㅋㅋㅋㅋㅋ

Trans by thenuest : One more ㅋㅋㅋ|| A hunterㅋㅋㅋㅋㅋ


너뭐하니? : 뭐하냐너 ㅋㅋㅋㅋㅋ

What are you doing ? What are you doing ? ㅋㅋㅋㅋㅋ


사장님 ㅠㅠ 죄송해용 이기자님 이건 솔직히100점줘야되요

Trans by thenuest : Uploading this and i think I'll get scolded || Director ㅠㅠ I'm sorry. Honestly Reporter-Lee should give 100 points for this


철통방ㅇㅓ최렌

Trans by thenuest : Iron defence || Iron defence Choi Ren

No comments:

Post a Comment