20130110

[TWITTER] 130110 - Compilations of JR's tweets (@NUESTNEWS)

[JR] 커피마시고싶다...우리커피마실까? 올려나? 올래요? 오면 쏜다!!
Trans by thenuest : [JR] I want to drink coffee..Should we drink a coffee? Would you come? Will you come? If you come, I will treat you!!

[JR] 콜콜!! 지이이인짜 올꺼죠????? 핫초코도 콜!! 쌍화차도, 커피도 콜콜!! 장소는...으암~~~ 잠만요!!
Trans by thenuest :  Call call!! You will come for reeeeaaaalll right?????
Hot Choco too, Call!! I want to drink Ssanghwa tea too, and also coffee call call!!
About place...Uhm~~~ Please wait!!

[JR] 녹음하러 사무실 가는길이니까, 그럼 사무실 근처에서 한시간쯤 뒤에? 정확한 장소는 있다가 다시! 오늘은 쩨알이가 쏩니다 ㅎㅎ
Trans by thenuest : [JR] I'm going to office for recording, then near office in an hour? For exact place, I will tell you later! JR will treat you today ㅎㅎ

[JR] 사무실은 강남에 있어요. 우리회사위치 모를려나;;; 혼자는 그러니까 LA살았던형ㅎㅎ 데리고 갈께요. 온다 그러고 안오면 운다. 진짜.
Trans by thenuest : [JR] The office is in Kangnam. Don't you know about our company location;;; Because if I go alone will be kinda (uncomfortable), I will bringㅎㅎ hyung who lived in LA. If you said you will come but you actually won't, I'll cry. really.


[JR] 8시에 그럼 보는걸로! 딱 30분만 기다리고 갈꺼임!! 장소는 찾아보고 있다가 올릴께요. 미리 지갑 챙겨 두겠음 ㅎㅎ (갑자기 보고 싶은걸 어쩌라고!)
Trans by thenuest : [JR] Then, see you at 8PM! I'll wait exactly for half an hour and then I'm leaving!! I'll be looking for place first, and will update later. I already take my walletㅎㅎ (I suddenly miss you so, what should I do!)


저맞아요ㅋㅋㅋ제가커피쏩니다 ㅋㅋ 좀있다이쁜얼굴로웃으면서만나요~~~~~
Trans by thenuest : It's really meㅋㅋㅋI will treat you coffee ㅋㅋ See you later, with pretty face and smile~~~~~

[JR] 매니져형이 뭐냐고전화왔다ㅋㅋ놀라긴! 형도팬들도 갑자기 왜! 그러는데 9시부터 아론형은녹음,저는수업이있는데 1시간 여유도있고~~매번받기만했으니까 주고싶기도하고, 보고싶기도하고 그래서하는거, 자꾸 이유를 물어봐서 ㅎㅎ 참! 정확한장소는 커밍순!!
Trans by thenuest :  [JR] Manager hyung called me and said 'What'ㅋㅋWhy so surprised! Why does hyung and fans suddenly ask 'why'! Aron hyung will have a recording start from 9PM, and I have a lesson but i got a free time for an hour~~I always receive (something) everytime, so I want to give (something) in return, also I miss you, that's why. You keep asking me the reason ㅎㅎ Well! Exact place coming soon!!

[JR] 사무실도착!! 삼실바로앞에 유익한카페라고 있어요. 거기서 보는걸로!
Trans by thenuest : [JR] Arrived at office!! There's a cafe called "유익한" right in front of the office. See you there!


[JR] 오랜만에 가까이에서 우리러브들 볼수있어 정말 좋았어요 삼십명 넘게 왔다구 까아~ 그리고 원래는 제가 쏘는건데! 쿨한남자 아론형이 카드줬어요! 오늘은 형이쏜거! 다음은지방이나해외에도 할테니 다들 긴장타기!!
Trans by thenuest : [JR] It's been a while since I met our L.O.ㅅ.Es closely, and I felt really happy. More than 30 people came, Kkyah~ Also, I'm actually the one that should pay, but ! Cool guy Aron hyung use his card! Today Aron hyung treat us! We'll do this in country-side and overseas so everyone, be nervous!!

No comments:

Post a Comment