20130301

[FANCAFE] 130302 - Baekho's love letter


안녕? 나는 백호라고해
오늘은 내 소개를 한번 해볼까 하는데
어때?
음 나는 1995년7월21일 제주도에서 태어났어
그리고 16살때까지 제주도에서 재미있게~ 살고있었는데
"hey 거기 잘생긴 친구 가수해볼생각 없나?"
이런질문을 받았고 그질문에 나는 해볼생각이 있다고 했어
그래서 연습생이되었고 종현이 민기 민현이 아론형을 만나서
뉴이스트가 되었지
아아아 하나 말을 안해줬구나 내 본명은 강동호야
지금은19살이고!! 음 ..... 외모는 뭐.... 19살처럼 안보일수도 있는데
원래 어렸을때 노안(?)이 그얼굴 그대로 늙어서 동안이된대...
그희망 하나로 살고있지....
어쨋든 뭐... 결론은
러브들 사랑한다구~ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
러브들 지금 안자고뭐해....
빨리자......
굳밤~



[From. Baekho ] Hello Hello~ My name is Baekho ||

Hello? My name is Baekho
I will introduce myself today.
What do you think about that?
Hmm, I was born on 21st July 1995 in Jeju-do.
I've lived happily in Jejudo for 16 years, until I was asked this question, 
"hey handsome fellow, do you want to become a singer?". I answered that I do and I became a trainee. I met Jonghyun, Minki, Minhyun & Aron-hyung, and we became NU'EST.
Ah, I haven't told you about one thing. My real name is Kang Dongho and I'm 19 years old!! Umm... About my appearance... I may not look like a 19 year old. Apparently when this happens while you're young, your face may actually become more baby-faced as you grow older...
I live on with that as my only hope...
Well, anyway...in conclusion, I love our LOVEs~ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
LOVEs, what are you all doing and not sleeping...
Hurry up and go to sleep...
Good night~

No comments:

Post a Comment