20130306

[TWITTER] 130306 - Compilations of Baekho's tweets



(백호) 헤어&메이크업중 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 그냥 심심해서요
(Baekho) In midst of styling hair& and applying make up ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Just because I'm bored

끄읕!!!! ㅋㅋㅋ사랑하는 유성쌤 ㅋㅋㅋ우리럽들 ㅋㅋㅋㅋ 이따봐용~~
Finished!!!! ㅋㅋㅋ(our) beloved Mr. Yooseong ㅋㅋㅋOur LOVEsㅋㅋㅋㅋ see you later~~

To ChoiGoRen : 시끄러
@ChoiGoRen Be quiet

To NUESTNEWS :안시끄러
@NUESTNEWS Isn't noisy


(백호) 정체가 너무 쉽게 드러나버렸다..쳇! 우리 럽들은 밥 챙겨먹고! 공부도 열심히하고! 일도 화이팅하고! 제 생각만ㅋㅋ해요 시간남으면 렌생각도..ㅋㅋ 뿅! ☆
@NUESTNEWS: (Baekho) My identity has been very easily exposed..tch! Our LOVEs don't skip your meals! Study hard! And hwaiting for your work too! Just thinkㅋㅋabout me. If you have a time, think about Ren too ..ㅋㅋ Bbyong! ☆

Translations by thenuest

No comments:

Post a Comment